Staat u met uw bedrijf regelmatig op beurzen? Dan weet u vast hoe lastig het is om op te vallen tussen het grote aantal stands. Veel bedrijven geven een visitekaartje, keycord of sleutelhanger mee aan de potentiële klant in de hoop dat daarmee later hun boodschap nog overgebracht kan worden. Maar deze producten, net als reguliere flyers, worden vaak weggegooid of onverrichter zake in een la gestopt. Fotomarketing is dan ook de oplossing!
Met fotomarketing kunt u uw potentiële klant een gepersonaliseerd item meegeven dat niet snel wordt weggegooid en waar ze echt nog iets aan hebben. Neem het voorbeeld van de Photoflyer. Dit is een polariodfoto die op de beurs of het evenement van de klant wordt genomen en daarna in een speciaal frame wordt geplaatst. Op dat frame kunt u natuurlijk alles kwijt wat relevant is voor uw bedrijf: een stuk brand awareness, maar ook een afscheurcoupon, QR-code, wincode, kraslaag, proefmonster of een machtingingskaart, zodat uw klant ook een echt voordeel heeft met het ontvangen van de Photoflyer. Zo heeft fotomarketing ook echt zin, zowel voor de klant als voor uw bedrijf!
Voor dit type fotomarketing hoeft er zowel qua tijd als geld weinig geïnvesteerd te worden. Wat er moet gebeuren is uiteraard het ontwerpen van een stickerframe, zodat uw boodschap goed overkomt bij de klant. Als dat gebeurd is, krijgt u een speciaal pakket opgestuurd, inclusief makkelijke meeneemtas, fotocamera die speciaal voor dit doeleinde ontwikkeld is, foto’s en de speciaal ontworpen stickerframes. Na het ontvangen van dit pakket, kunt al binnen drie minuten aan de slag met de fotomarketing. En het mooie is, de camera komt in uw bezit, dus u kunt hem voor alle toekomstige evenementen weer inzetten.
U hoeft geen fotograaf in te huren om de camera te bedienen, want door de eenvoudige handleiding kan iedereen z’n eigen Photoflyers maken. Makkelijk toch?