Soms is het fijn dat je alles tegenwoordig kunt bedrukken. De kracht van reclame is immers herhaling, mensen moeten steeds opnieuw jouw logo zien om te denken van hé, dat ken ik. Dan gaan ze denken waarvan ze het kennen en voor je het weet heb je er een klant bij.
Bij bijvoorbeeld een bedrijfsevenement of een bedrijfsbarbecue is het ontzettend leuk als je de koffiebekers laat bedrukken. De plastic koffiebekers bedrukken lijkt onzin maar het heeft zoveel effect. Je verwacht niet dat de standaard koffiebeker een opdruk heeft en zo blijft men het onthouden.
Zodra er bijvoorbeeld klanten komen op de barbecue zul je de koffiebekers aan hun kunnen verstrekken, vaak nemen zij iemand mee die het bedrijf niet kent en zo leren ook zij alles kennen. Nou is een bedrijfsbarbecue natuurlijk altijd handig als het gaat om marketing, maar als je overal het logo op drukt krijg je een patroon, mensen worden keer op keer in contact gebracht met jouw logo, zo blijven ze er aan denken en zullen ze het onthouden.
Uiteindelijk zullen ze zich jouw logo in verschillende situaties herinneren en blijven onthouden waardoor ze jou als eerste zullen bellen. Zo zul je denken,zo gek zijn die bedrukte koffiebekers eigenlijk nog niet eens.